En Hızlı ve Etkili Yol İle İnstagram Satış İçin Reklam Vermeyi Öğren
İnstagram Reklamı vermek için:
- İnstagram mobilde; Profil Ana Sayfası > Öne Çıkarmak İstediğin Gönderiyi Seç > gönderinin altında yer alan Gönderiyi Öne Çıkar‘a bas > Reklamı gören kişilerin ne yapmasını istiyorsun? kısmından hedefine uygun bir hedefi seç:
1. Profil Ziyaret Etmelerini
- Bu yöntem marka bilinirliği ve organik takipçi kazanmak için idealdir.
- Hedef sekmesinden Profilini Ziyaret Etmelerini seçtiğinde ileri tuşuna bas > Hedef kitle sekmesinden hedefine uygun kitleni seç > İleri > Bütçe ve süre sekmesinden ‘Günlük bütçe‘ni ayarla > Reklam Süre‘sini seç > Ödeme yöntemini ayarla > Gönderiyi Öne Çıkar!
2. İnternet Sitesini Ziyaret Etmelerini
- Bu yöntem internetten satışlar, markanın bilinirliği için idealdir. Ayrıca insanların senin hakkında daha fazla güven sağlaması için de tercih edilir.
- Hedef sekmesinden İnternet Sitesini Ziyaret Etmelerini seçtiğinde ileri tuşuna bas > Hedef kitle sekmesinden hedefine uygun kitleni seç > İleri > Bütçe ve süre sekmesinden ‘Günlük bütçe‘ni ayarla > Reklam Süre‘sini seç > Ödeme yöntemini ayarla > Gönderiyi Öne Çıkar!
3. Sana mesaj göndermelerini
- Bu yöntem potansiyel müşteriye ulaşmanı ve satışı artırman için idealdir.
- Hedef sekmesinden Sana mesaj göndermelerini seçtiğinde ileri tuşuna bas > Mesaj hedefi kurulumu sekmesinden mesajları nerede almak istediğini seç > Kaydet / Bitti > Hedef kitle sekmesinden hedefine uygun kitleni seç > İleri > Bütçe ve süre sekmesinden ‘Günlük bütçe‘ni ayarla > Reklam Süre‘sini seç > Ödeme yöntemini ayarla > Gönderiyi Öne Çıkar!
4. Bir dizi eylem
- Bu yöntem etkileşim, takip ve genel performansı artırmak için en iyi seçimdir.
- Hedef sekmesinden Sana mesaj göndermelerini seçtiğinde ileri tuşuna bas > Hangi hedef önceliklendirilmeli? sekmesinden hedefine uygun tercihi seç > Kaydet / Bitti > Hedef kitle sekmesinden hedefine uygun kitleni seç > İleri > Bütçe ve süre sekmesinden ‘Günlük bütçe‘ni ayarla > Reklam Süre‘sini seç > Ödeme yöntemini ayarla > Gönderiyi Öne Çıkar!
İnstagram Reklam Şekilleri
- Fotoğraf Reklamları: Instagram’da fotoğraf reklamları, yalnızca tek bir resim içeren reklamlardır. Kullanıcılar reklamın görüntüsünü, bir başlık ve bir çağrı düğmesi ile birlikte kullanır. Bu reklamları, markanızın veya ürününüzün görüntüsünü vurgulamak için kullanırsınız.
- Video Reklamları: Instagram’da video reklamları, 60 saniyeye kadar süren video içeriklerdir. Bu reklamlar, hareketli görüntü, ses ve animasyon gibi daha fazla yaratıcı öğeleri içerir. Video reklamlarını, markanızın hikayesini anlatmak veya ürününüzü tanıtmak için kullanırsınız.
- Hikaye Reklamları: Instagram hikayeleri, dikey olarak düzenlenen 15 saniyelik video veya görsel içeriklerdir. Hikaye reklamları, izleyicilerin etkileşimini artırmak ve ürün veya hizmetlerinizi tanıtmak için ideal bir seçenektir.
- Carousel Reklamları: Bu reklamlar, 2 ila 10 arasında görseli veya videoları tek bir reklam içinde sunan reklamlardır. Bu reklam formatı, müşterilerinizi ürünlerinize göz atmaya teşvik etmek için idealdir. Daha fazla etkileşim sağlamak için de kullanabilirsiniz. Carousel reklamları, ürün özelliklerini veya farklı ürünleri sergilemek için kullanabilirsiniz.
Bu reklamlar, işletme veya markaların hedef kitlesine uygun bir şekilde reklam mesajlarını sunmalarına imkan tanır.
Bizimle işletmenizde profesyonel içeriklerle satış yapabilirsiniz. Etkili bir eticaret ajansıyla çalışmak veya Semantik SEO’yla rakiplerinizin önüne çıkmak isterseniz bize ulaşın. 0534 357 99 74 nolu telefondan veya iletisim@abdullahaltas.com.tr adresinden bizimle her zaman iletişim kurabilirsiniz.
Bir yanıt yazın